CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Current Status

- Tak payah susah2 carik nuffnang. Aku memang tak letak kat blog ni hehe.

- Sorry sebab lately ni aku takleh nak BW kat blog2 korg sebab duk prepare untuk posting. Mintak maaf banyak2 ye, Tapi aku appreciate korg yang sudi baca & komen entry aku :)
.

Monday 17 October 2011

Hoh? Blogger Feveret Aku Datang Melawat. Wahhhh!

Assalamualaikum Warahmatullah...


*Perhatian : Entry ini entry jakun. Sangat. Sila tekan butang pangkah kalau dah menyampah awal2. Hehe*


Korg tau tak, tadi sebelum aku plan nak tido, aku bukak sat blog ni. Tengok komen2 baru yang ditinggalkan oleh insan2 kat post latest aku. Kemudian korg tau tak aku perasan ape??


Ada sesuatu menarik kat shoutbox aku tu. Cuba korg tengok kat bawah ni.




Korg nampak tak? nampak tak apa yang aku bulatkan tu? 


Mr H.A! Sape tu? Mr Hami Asraff weiii! Sila hempuk diri korg sendiri & jangan mengku blogger kalau korg tak kenal die ni sape haha.


Mula2 aku wonder sendiri sapela H.A ni. Ingatkan perempuan. Sekali aku klik, sampai terus kat blog die. Ya Allah, ni blog feveret aku kut. Sejak dulu lagi. Aku baca tiap2 post. Senang cite sume post dari awal la. Siap like kat fb. Tapi aku selalu jadi silent reader je la. Komen kadang2 je.


Walaupun hanya sekadar memberi senyuman, aku seronok kut. Yela, follower die ni 3000 lebih kut, kalau ko jadi antara blog yang dipilih untuk dilawat walaupun seketika, tak ke bertuah tu??? Pastu aku ni mana penah tinggal jejak kat blog die, tu yang aku excited terlebih ni macamana la die ni boleh sampai blog aku.


'Eleh, macamla H.A ni visit blog ko je. Blog lain pun mestilah die visit jugak sambil bagi smile' - mungkin ini yang terdetik kat hati korg kan?


Haha aku tak kesah itu semua. Janji aku bahagia~ *sambil senyum sorang2*

11 comments:

bujal X

*menghempuk diri sendiri.

serius baru hari ni saya kenal dia~keh keh~

cik CT

awok2...HA tu singgah blog kite jugaklah..hahaha..teruja2...(padahal x kenal pon).Tapi blog die best gak r....

Hami Asraff

Assalamualaikum w.b.t

Terima kasih sudi buat entri ini. Tak ada sesiapa yang kenali pun. Juga bukan untuk dikenali. Menulis untuk menasihati diri sendiri. Juga nota peringatan untuk diri kelak :)

Terima kasih.

HANEA RHINE

HAHA. sy pn tak kenal *mmg nak kena hempuk ..haha but seriesly baru je tau lepas baca entry ni

hanan

Assalamualaikum..

Kakzakie Purvit

Kakak belum kenal lagi dan nak juga kenal. Boleh jadi tempat persinggahan juga:)

Unknown

Blogger favourite aku jugak tu. untunglah. hahaha ;P

cik kiwi's

dengar tu H.A bagi nasihat. kau ni pulak!!. hahahah~

Miss A

eh aku gurau je, yg xkenal tu janganla hempuk diri sendiri weh..haha. mekasih banyak kat korg yg komen... double time kasih kat Mr H.A yang sudi komen blog merepek nih :D

kpah k-poh Sharifahnor

errrrrr...tak kenal...

wawalicious

weyh aku memang tak kenal pun mamat ni.. sapa weyh??