CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Current Status

- Tak payah susah2 carik nuffnang. Aku memang tak letak kat blog ni hehe.

- Sorry sebab lately ni aku takleh nak BW kat blog2 korg sebab duk prepare untuk posting. Mintak maaf banyak2 ye, Tapi aku appreciate korg yang sudi baca & komen entry aku :)
.

Saturday 8 October 2011

Contest Gadis Berpurdah by Cik Tomato

Assalamualaikum Warahmatullah..


Semalam aku perasan Cik Tomato ada ajak aku join satu contest yang dia anjurkan kat blog dia. Dia tulis kat shoutbox aku. Sebagai seorang blogger junior yang baru dua minggu berblogging, aku rasa perlulah aku membalas perlawaan tersebut sebagai tanda hormat aku terhadap blogger senior yang dah setahun berblogging (ni bukan ayat kipas ye). Tapi pastu ada satu soalan yang bermain difikiran.


Mula2 aku macam pikir, aku ni ye ye je sorok identiti aku ni bagi org lain tak tau aku sape, macam mana aku nak join contest2 yang melibatkan gambar kan? Kemudian aku pikir balik, alah, takpelah kut. Contest gambar berpurdah, nampak mata je kut. Takla kantoi semua muka aku macam mana. Lagipun yang follow blog aku ni takde sorg pun member aku, kalau ada pun diorg awal2 dah tau aku sape. So, aku decide, aku joinlah contest ni ye. 


Ha kalau ada sape2 nak join, ni banner blog Cik Tomato tu. Silala klik kat banner tu ye. Kalau kat banner tu tak boleh klik (aku tak reti link kat gambar la... haiyo), korg klik aje dekat sini okeh?




So aku selak2 album, ada satu je gambar aku tutup muka. Gambar ni aku tangkap 2 tahun lepas kut, time tengah bosan2 dalam kereta. Tapi ni bukan purdah betul la. Aku belit tudung je bagi cover muka. Tak apelah ye Cik Tomato? Pastu aku kasi edit sikit la bagi lagi gelap, kut2 ada org nak teka muka aku betul2 macam mana, tak dapatlah nak teka kalau gitu haha (bajet je ada org sibuk nak tau muka ko macam mana... haishhh)


So inilah dia gambar aku berpurdah. Tadaaa.




Buat yang curious muka aku macam mana, ha ni lah die muka aku. Ni maybe 1st & last time aku letak gambar sendiri kat blog ni. Kut2 ada antara korg yang dah tau aku sape lepas tengok gambar ni, korg senyap2 simpan sorg la eh :D


Dan org yang aku nak tag, adalah mereka yang selalu rajin bagi komen kat aku. Aku pilih lima org ni la.


1) Cik Kiwi (cik adik yang asyik nak troll aku tapi tak jadi haha)
2) Kusyi (salah sorg blogger yang selalu rajin komen entry aku dari mula)
3) Fatin Mraz ( beliau ni list blog aku kat blog dia, dan mengaku suka skodeng blog aku hehe)
4) Suhada (rajin jugak datang blog aku, nama tersenarai dalam top 10 members )
5) Izzah (rajin singgah, baca & komen entry aku dan ahli top 10 members gak)


So kalau ada antara korg ni yang dah kena tag ke atau tak minat nak join ke, bagitau aku ye. Nanti aku tag org lain :D


So takat ni dulu la. Aku rasa takkan menang pun, konfem yang lain lagi ramai yang cun2 tapi kut2 la kalau Allah kurniakan rezeki aku murah, syukur Alhamdulillah~~


Takat sini dulu. Chow. Assalamualaikum.

12 comments:

cik kiwi's

hebatlah kau. aku memang ade pic pakai purdah punnnn!!!!

Smilezurin

hehe , thanks for joining the contest dear ♥ Good Luck !

bella luna

thanks sudi tag aku tapi sorry maa, aku tak de pic berpurdah,. so tak pat la join,.tmbh2 aku mmg anti amik gmbr,..

kusyi

adoi2... nk join jugak boleh? haha..

Miss A

bella : oklah kalau gitu. aku ganti ngan kusyi la ye. thnx la sudi reply komen aku kat sini hehe

kusyi : ok aku ganti tag bella ngan ko pulak ye :D

kusyi

hahahah...tq2! :P

izzahdegreat

top 10 ke?? hahaa bangge2 ;p

Tropical Ice Cream

wah semoga berjaya dear :)

nooghulegha

gudluck dear. join jugak >.<

:: My BeAuTiFuL wOrLd ::

salam kenal :)

good luck dear :)

Jaja Sutera

hai...sudah follow.. :) dtg dr segmen Cik Tomato...Salam Perkenalan.. jom follow jaja :)

عبده العمراوى



شركة تنظيف خزانات بالقطيف
شركة مكافحة النمل الابيض بالهفوف